پایان مسابقات شطرنج جام نوروز 1391

پایگاه همدان شطرنج


برزیگر به لطف امتیازشکنی قهرمان شد

 

نخستین دوره مسابقات شطرنج جام نوروز که با حضور 147 شرکت کننده متشکل از 103 درجه دار بین المللی در محل فدراسیون شطرنج در حال برگزاری بود، با قهرمانی بهرنگ برزیگر از استان گیلان به پایان رسید.

پس از بهرنگ برزیگر که با کسب 7.5 امتیاز، به لطف امتیازشکنی بهتر در مکان نخست قرار گرفت، مزدک بختیاری کیش از استان تهران نایب قهرمان شد. عبداله نادری از استان مازندران نیز با کسب 7 امتیاز، با برتری امتیازشکنی نسبت به سایر رقبای هم امتیازش، به مقام سوم رسید.

آریا امیدی از استان گیلان، کاوه قاضی الشریف از استان تهران، فرشید آزادبخش از استان گیلان و فرهاد صمصام از استان گیلان نیز با کسب 7 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

همچنین محمود اصلانی (با 6 امتیاز - رتبه پایانی 19) از استان اردبیل و امین جعفریان (5.5 امتیاز - رتبه پایانی 33) از استان تهران برترین بازیکنان بدون درجه مسابقات شدند و سیدمحمدامین طباطبایی (6 امتیاز - رتبه پایانی 17) و برنا درخشانی (4.5 امتیاز - رتبه پایانی 57) به ترتیب جوایز برترین شرکت کنندگان زیر 12 و 10 سال را به خود اختصاص دادند.

نخستین دوره مسابقات جام نوروز، به سرپرستی احمد رضایی قلعه و سرداوری داور فدراسیون بین المللی رضا مهدی پور طی 9 دور به روش سوئیسی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

مشاهده سایت نتایج مسابقات

 

مشاهده گزارش های تصویری کوشا جافریان از جام نوروز:  اول - دوم - سوم - چهارم

لازم به توضیح است ، آقای ایرج صبا تنها شرکت کننده از استان همدان ، با شماره ی آغازین سی و پنجم و کسب 5 امتیاز از 9 بازی در جایگاه چهل و نهم  این دوره از رقابتها قرار گرفت .

 

منبع : سایت آچمز و وبلاگ شخصی کوشا جافریان

www.hamadanchess.lxb.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر